Przygotowywanie naliczeń finansowych na podstawie uchwał właścicieli lokali.
Przygotowywanie rozliczeń planów gospodarczych za określony okres.
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.
Przygotowywanie okresowych informacji o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz o przychodach.
Rozliczanie okresowe oraz roczne z właścicielami lokali opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów, funduszu remontowego.
Zgłaszanie i nadzór nad windykacją należności z tytułu opłat mieszkaniowych i pożytków oraz innych przychodów z nieruchomości.
Wydawanie zaświadczeń bądź poświadczeń właścicielom lokali dotyczących dodatków mieszkaniowych bądź pomocy społecznej.
Przechowywanie i utrzymywanie źródłowych dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Utrzymanie w należytym stanie porządku i czystości powierzchni wspólnych oraz terenów służących do użytku przez właścicieli lokali.
Utrzymanie terenów w okresie zimowym poprzez usuwanie śniegu z chodników, parkingów i dojazdów, posypywanie piaskiem.
Utrzymanie terenów zielonych poprzez okresowe koszenie trawy, usuwanie chwastów, podcinanie krzewów i żywopłotów, pielęgnacja i prześwietlanie drzew.
Profesjonalne czyszczenie powierzchni garażowych, daszków, elewacji, okien.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności